Hoe werkt Schade Alert en wat doen we voor je?

Als je bent aangereden en je hebt schade, wil je een rechtvaardige vergoeding. Dat regelen wij voor jou!

Uiteraard heb je er aan gedacht om een schadeformulier in te vullen en weet je wie aansprakelijk is. Maar hoe nu verder? Je bent WA verzekerd en je hebt schade. Hoe pak je dat nu allemaal aan? Stel je zelf een goede aansprakelijkstelling op? Zorg je er zelf voor dat de veroorzaker je schade én  je kosten betaalt? Denk je dan ook aan kosten voor vervangend vervoer en de eventuele waardevermindering die je auto na het herstel heeft? Er komt veel bij kijken. Laat dit over aan dé deskundigen in het verhalen van voertuigschade; Schade Alert; Rechtvaardig Verhaal

Bel ons! Online aanmelden kan ook.

werkwijze
088-0804000

Bel ons

Nadat je bent aangereden (en je hebt het schadeformulier ingevuld) meld je je schade aan. Of je belt ons via 088-0804000. Wij helpen je direct om de schade te verhalen op de persoon die je heeft aangereden. Wij richten ons ook tot diens verzekeraar die in de regel het risico heeft overgenomen.  

Vul in

Je verstrekt ons een opdracht waarbij je de schadevordering overdraagt op de Stichting Claimant. Schade Alert gaat na je opdracht namens de Stichting direct aan de slag. Je kan je dossier 24/7 online volgen. Hierdoor ben je altijd op de hoogte van de status van je dossier. 

Klaar

Binnen een week na je opdracht is de schade begroot en zijn de veroorzaker én diens verzekeraar aansprakelijk gesteld.  Wij geven een redelijke termijn van twee weken tot betaling. Indien niet is betaald, volgt een rappel met 7 dagen termijn. Dit wordt opgevolgd door een eventueel volgend rappel en een dagvaarding. Wij proberen het echter voor het eventuele rappel al geregeld te krijgen.

Bel ons

Nadat je bent aangereden (en je hebt het schadeformulier ingevuld) meld je je schade aan. Of je belt ons via 088-0804000. Wij helpen je direct om de schade te verhalen op de persoon die je heeft aangereden. Wij richten ons ook tot diens verzekeraar die in de regel het risico heeft overgenomen.

Vul in

Je verstrekt ons een opdracht waarbij je de schadevordering overdraagt op de Stichting Claimant. Schade Alert gaat na je opdracht namens de Stichting direct aan de slag. Je kan je dossier 24/7 online volgen. Hierdoor ben je altijd op de hoogte van de status van je dossier.

Klaar

Binnen een week na je opdracht is de schade begroot en zijn de veroorzaker én diens verzekeraar aansprakelijk gesteld. Wij geven een redelijke termijn van twee weken tot betaling. Indien niet is betaald, volgt een rapel met 7 dagen termijn. Dit wordt opgevolgd door een eventueel volgend rapel en een dagvaarding. Wij proberen het echter voor het eventuele rapel al geregeld te krijgen.

Onze werkwijze

Wij verhalen jouw schade op de veroorzaker. Hoe zit dat dan juridisch? En wie doet dan wat? Wij leggen het graag even uit.
werkwijze Schade Alert
Benieuwd naar de kosten voor jou?
Ja, ik ben benieuwd ⇢