In afwachting van juridische duidelijkheid ten aanzien van de vergoeding van kosten voor bijstand en schade-expertise, concentreert Schade Alert zich thans uitsluitend op lopende dossiers. Nieuwe dossiers kunnen naar verwachting in 2021 weer worden aangenomen.
Meer informatie: Update Schade Alert
Uiteraard heb je er aan gedacht om een schadeformulier in te vullen en weet je wie aansprakelijk is. Maar hoe nu verder? Je bent WA verzekerd en je hebt schade. Hoe pak je dat nu allemaal aan? Stel je zelf een goede aansprakelijkstelling op? Zorg je er zelf voor dat de veroorzaker je schade én je kosten betaalt? Denk je dan ook aan kosten voor vervangend vervoer en de eventuele waardevermindering die je auto na het herstel heeft? Er komt veel bij kijken. Laat dit over aan dé deskundigen in het verhalen van voertuigschade; Schade Alert; Rechtvaardig Verhaal!
Bel ons! Online aanmelden kan ook.
Nadat je bent aangereden (en je hebt het schadeformulier ingevuld) meld je je schade aan. Of je belt ons via 088-0804000. Wij helpen je direct om de schade te verhalen op de persoon die je heeft aangereden. Wij richten ons ook tot diens verzekeraar die in de regel het risico heeft overgenomen.
Je verstrekt ons een opdracht waarbij je de schadevordering overdraagt op de Stichting Claimant. Schade Alert gaat na je opdracht namens de Stichting direct aan de slag. Je kan je dossier 24/7 online volgen. Hierdoor ben je altijd op de hoogte van de status van je dossier.